Monday, November 10, 2008

akibat kecuaianku....

By »-((¯`»DiLLa«´¯))-»   Posted at  12:37 AM   hatiku bersuara 6 comments


GAMBO PE NIH???
NI LA GAMBO AKU TERLUKE KELMARIN..
HAKHAK..

CAM NI KISAHNYE..
kisah ni berlaku kat aku due hari lepas..
kisah kecuaianku di tgh hari ketika sedang asyik mngemas rumah..
aku ni bab mengemas ni 80% je suke..
(pengakuan jujur nih..hakhak)
aku 100% lebih suke masak2..
meh kite sambung cite
tgh hari tu bile aku pas masak je..
aku pun rajin la nk lap2 almari tv..
almari tu ade cermin habuan nak letak cd2 n segala barang2 yg berkaitan la
aku lap punye lap,
tak sedor la ade mende duk tersangkut kat tepi cermin tu..
aku pun ape lagi..
nak ttup la cermin tu pas lap mngelap selesai..
bile aku ttup je..
BRANGGGGG!!!!!!!!!!GEDEBABOMMMM!!!
HAKHAK..
cam tu la lebih kurang bunyiknye..
kace pecah berderai kat atas tangan aku..
jari kiri aku jd mangse keadaan..
hakhak..
mase mule2 kne,aku mmg de rase ngilu ..
rase cam terhiris je..
tp aku tgk mase tu takde darah yg kluar lagi..
aku pun selamber n rase cam lega le..
bile aku alih je kace tu,
baru aku sedor,mmg da terkene kace kat tempat yg aku rase ngilu td..
aku belek2,siap ade kace yg singgah kat dalam luke tu..
agak panjang gak la luke tu,
bile tgk ade kace,
aku panik n gabra la..
tp aku nak kuarkan jugak kace tu..
aku pun amik jarum n kais2 je kace tu..
setelah itu selamat la operation aku membuang kace tersebut..
pas2 tertanggal je kace tu,
brappppppppppppppp,
darah mencurah2 keluar..
tu sempat lagi aku snap..
tp gambo tu gambo awal,

kalo snap darah byk mau pengsan kome2 tgk..
hakhak..
2 gambo yg aku sempat snap..
pas je aku cuci seme..
aku plasterkan aje..
da lame tak luke2 ni..
hati luke banyak kali la..
wakaka..
akibat kecuaianku tak teliti tul2 cermin tu,
aku dapat kesudahan begini..
tapi takpe la..
sekali sekala kne gak cam ni..
ok,sekian dulu cite aku..
mekaseh..

About the Author

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
View all posts by: BT9

6 comments:

  1. erk..darah..erk..mcm warna abam...
    merah+hitam..hahahaa...
    sian adek kan :(
    tu la lain kali ati2..tamo la kelam kabot..lasah kang :-w
    ok jaga diri lain kali ati2..hehehe

    ReplyDelete
  2. huhu...
    tak semene2 kne gtu abam..
    huwaaaa.....
    warna abam la merah hitam..
    namo lasah adek...
    adek lasah abam balik kang..
    hauhauhau

    ReplyDelete
  3. uhuk...ciannya adk akk sorg nih..:(
    len kali hati2 k...take care...muahhhhhhhhhhhhssssss....
    rindu bgt kat fara...:)

    ReplyDelete
  4. salam beauty,
    luka (dan kelukaan?)boleh tetiba je datang walau kita dah abis hati-hati & cuba elakkannya.. sudah tersurat. so, hati-hati ya beauty.

    eeee nampak macam 'darah manis' je tu. huhuhuuuu

    ReplyDelete
  5. tu la ka...
    lain kali kne hati2 lebih g..
    huhu...
    rindu akak gak...



    encik rashid...
    mmg darah tu manis..
    saye da rase...
    hehehe

    ReplyDelete
  6. kecuaian menyebabkan kelukaan. jadi, hati-hati lenkali ye? =)

    ReplyDelete

Back to top ↑
Connect with Us

What they says

© 2013 ❤BiLa DiLLa bErCeRiTa❤. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.