Thursday, November 6, 2008

akhirnya kau kembali padaku...thanx ALLAH...

By »-((¯`»DiLLa«´¯))-»   Posted at  10:09 PM   hatiku bersuara 6 comments

:Angel03:
syukurlah...
selame kehilangan kucing kesayangan aku selama sebulan,
aku tak henti2 memanjatkan doa..
pagi ptg siang n malam..
n berkat doaku..jayjay da selamat pulang semula ke rumahku...
aku rase kehilangan bile kucing aku yang namenye jay jay tu hilang..
genap setahun lak tu aku bela..
tetibe je leh hilang..
bila dah hilang,macam2 la yg bermain difikiran ni..
mule la nk tuduh org amik ke..
jayjay da mati ke..sobs sobs..
rupe2nye die merayau2 je..
wat saspen je la...

ptg ahad lepas die pulang dgn keadaan yg lgsg tak terurus..
dgn tlinga byk kurap,kurus,kotor...
huwaaaaa..
sian kat die...
tp aku da bg rawatan yg sewajarnya kat die..
alhamdulillah akan baik semula..
hehe..
aku bersyukur dengan kepulangan jay jay yg sentiasa di nnti..
thanx ALLAH...
CAKKKKK...
hehe...
ni la jayjay yg aku sayang sesangat..
muah muahhhh..
syg jayjay selamanya....

About the Author

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
View all posts by: BT9

6 comments:

  1. kucing die dah balik ke hehehehe syukur le.

    ReplyDelete
  2. sbnrnye jayjay 2 kua jap g cr jodoh...kn la fhm skt bl kucng da gnap stahn...hahaha...
    pape pn alhmdllh la jayjay msh ingt jln pulng ke tuan dy..

    ReplyDelete
  3. [lie]kucing fara selamat balik lor lie.hehe...syukran2...

    [abam pge46]udah kembali abam..hepi sgt2..kalo x sebelum ni tak ketahuan je adek..hehe

    [fq88]mane lak carik jodoh fq..wakakaka..die mude g la..saje ngengade je kuar umah lame2..wat org risau je...ye..alhamdulillah..semenye baik2 belake

    ReplyDelete
  4. saya rasa kucing tu sengaja nak menguji sejauhmanakah rasa sayang biuti kepadanya.. saje je dia tu. kucing yang nakal. hiks!!

    ReplyDelete
  5. hehe rashid..
    die nk uji ke..
    mmg nk kne jayjay nih..
    hakhak..mmg nakal..

    ReplyDelete

Back to top ↑
Connect with Us

What they says

© 2013 ❤BiLa DiLLa bErCeRiTa❤. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.