Thursday, November 20, 2008

sobs sobs..aku rindu nak main netball semula..

By »-((¯`»DiLLa«´¯))-»   Posted at  8:31 PM   kenanganku 7 comments

gambar diatas ni adalah sekadar hiasan sahaja..


tarrraaa!!!!!entry aku kali nih..nak cite yang aku teramat merindui zaman persekolahan aku dulu2..
zaman kegemilangan dalam akademik n kokurikulum..
mase sekolah dulu aku aktif dalam sukan netball n taekwondo..
tp paling aku mnyerlah dalam netball la..
taekwondo tak brape sgt..hehe..
aku start main netball untuk sekolah mase aku umo 8 tahun lagi..
waktu tu aku dalam darjah dua..
main sampai la darjah 6..
pastu aku main semula dalam tingkatan satu sampai upper 6..
dalam netball,posisi pemain ade 7 saje..
GS,GA,WA,WD,C,WD n WK...
aku main tak tetap..kadang2 C,kdg2 GA n kdg2 GS..
tp coach slalu suh aku main GS..
:pge35::pge35:aku rindu n tringin nak main netball semula..
tggu la pas masuk uitm nnt aku nak main semula..hehe..
waktu aku sekolah rendah,aku mewakili sekolah kebangsaan seri selamat sitiawan..
tak byk pencapaian yang aku dapat mase sekolah rendah..sekadar tempat ketiga n kedua sahaja..
n paling aku sedih,waktu tu hnya dapat sijil je..
tak macam sekolah menengah yang byk menjanjikan medal2 n sijil..
aku mewakili sekolah menengah kebangsaan methodist ACS dr tingkatan 1 sampai upper 6..
byk kejayaan yang aku peroleh..kat bawah tu antara medal2 yang berjaya aku pungut..
hehe..
yooooo!!!!!hakhak..ni la antara medal yang berjaya aku menangi dalam netball match district level..ade emas.ade perak ade gangsa..
ni pun sebahagian drp medal2 aku..kalo ikutkan byk lagi..tp hilang entah ke mane..sdih nye..ape2 pun,aku mmg merindui zaman aku gemilang dalam netball..I MISS U ALL ACS NETBALL TEAM...WE ARE THE BEST.AMONG THE BEST!!!WHO IS THE BESTTT??? ACS!!!!!...GITULAH SLOGAN ACS NETBALL TEAM...THANX TO TEACHER,COACH,PN SABRINA,PN MISLIA,PN RASHIDAH,MRS MA,PN ROBIAH N OUR PRINCIPAL..MR HO OON TIAN..MMUAHHHHHHH................

About the Author

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
View all posts by: BT9

7 comments:

  1. woww..manyaknye medal..nak catuuu...hik hik...(^^,)

    ReplyDelete
  2. wah3..hebat la dek...bagus2 pandai main netball...siap ada pingat agi..menimbulkan kejelesan nim..hehehehe

    ReplyDelete
  3. uihhhh byk nye medal. i tau satu medal tu mesti menang lari dalam guni ngan bwk telor gune sendok kan kan wakakakaaka

    ReplyDelete
  4. wah..banyak nye....

    ReplyDelete
  5. Wow!! hebat rupanya. tak sangka pula. nampak 'gitu jer', simple, rupa-rupanya jaguh netball.

    ReplyDelete
  6. uih..saudari men netball msspk? tahun bile? and from daerah ape? muke quiet familiar la..

    ReplyDelete

Back to top ↑
Connect with Us

What they says

© 2013 ❤BiLa DiLLa bErCeRiTa❤. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.