Friday, October 31, 2008

dapat award kedue..hehe

By »-((¯`»DiLLa«´¯))-»   Posted at  6:17 PM   awards 4 comments

:Angel09::Angel14:

aduhh duhhh....
kini aku kembali dengan entry baru bersama2 award yang kedua...
award kali ni aku dapat daripada cik sk8gurl yang baik n murah hati...
tak sangka nak dapat award lagi...
award ni sweet giler...
santek je mate memandang..bile lapo je..gedegang2 la perut kalo tgk..hehe
sila klik read more utk baca selanjutnya..
aduii...terharu la dapat award kali ni..
maceh tau sk8...
jum tgk award yg aku dapat dibawah ni..
sweet kan award ni...
maceh again to sk8...
i hargai award nih..hehe..

ok2..
mood aku baik hari neh...
aku nak bg lak award nih kat kawan2 aku...
kome yg aku bg sila2 tempek di blog masing2 ye...
mari kite tgk sape yg dapat...

{1}lie.space
{2}tashaleen hunny
{3}apeh
{4}tipah/miszdeany
{5}megatron jedai
{6}kak sapeah killax
{7}popo
{8}peajal
{9}lady nas
{10}adik pajeli
{11}abam PGE46
{12}abam fizz

About the Author

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
View all posts by: BT9

4 comments:

  1. terima kasih .....susah-susah je bagi aku award nie...hahaha....aku dh masukkan dlm blog...k.. namo tag dh...letih panjang sgt nk kne wat..

    ReplyDelete
  2. TQ dek..da amek award...nanti akan dipublish...hehehee

    ReplyDelete

Back to top ↑
Connect with Us

What they says

© 2013 ❤BiLa DiLLa bErCeRiTa❤. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.