Friday, August 21, 2009

selamat berpuasa...

By »-((¯`»DiLLa«´¯))-»   Posted at  11:29 PM   kenanganku 4 comments


di kesempatan ini..aku ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada semua umat islam seluruh dunia..
alhamdulillah,sehingga kini masih berkesempatan untuk kita menyambut bulan yang mulia ni..
tahun ni macam biasa,aku sambut dengan keluarga da jugak kekasih hati serta kawan2...
walau pun aku agak sibuk untuk menhapdet blog ni..aku ttp meluangkan masa untuk mgucapkan selamat berpuasa kpd kawan2 blogger semua..
kepada kekasihku,encik zulkifli, selamat berpuasa...hepi bila kita hampir setahun berkenalan..semoga kita akan berkekalan sehingga ke akhirnya...SELAMAT BERPUASA SEMUA!!!!

About the Author

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
View all posts by: BT9

4 comments:

  1. selamat berpuasa untuk u gak sayang..

    ReplyDelete
  2. Bos!!!

    Selamat Berpuasa dari kami sekeluarga Bossssss!!!

    Dj Epoi Family

    ReplyDelete
  3. utk sy takde ke kak fara??
    hehe..nway selamat berpuasa..n bile nak bawak kiterg berbuke ni?? hehe

    ReplyDelete
  4. utk abg kesygan dia je?utk akk xder???sobs..sobs..sobs...:( pe2pon,slmt berpose fara...namo pose yang yuk k...ekekekeke..:P

    ReplyDelete

Back to top ↑
Connect with Us

What they says

© 2013 ❤BiLa DiLLa bErCeRiTa❤. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.