Thursday, September 25, 2008

dapat kad raya lagi dan lagi....

By »-((¯`»DiLLa«´¯))-»   Posted at  6:55 PM   tag 2 comments


yeyeh...
aku dapat kad raya yang kedua..
kali ni dari abam pge..
:pge04::pge04::pge04:
lawo kad raye nih..
pandai abam pge edit..
siap ade gambo beliau..
ape2 pun..
thanx k abam pge..
farah ucapkan selamat hari raya n maaf zahir batin...:pge41::pge41::pge39::pge39::pge40::pge40:
yeyeh!!!

:pge04::pge04:
kad raya ni lak dari sk8...
maceh sk8..
saye da nempek kan di blog saye..

:pge40::pge40:kad raye ni lak daripada cik tipah atau deany.. tipah ni kawan ym ku yang best n sporting.... hehe.. maceh pah.. lawo kad rayamu ni coz ade pah n si die tu.. samat hari raya pah..
:Penguin14:kad raya yang ni datangnya dari lie...
thanx lie..
terharunya dapat kad dari lie...
:pge40::pge40:
lie ni my best pren..
spanjang knal ngn die ni..i hepi jek
:pge47:camni
semoga raya ni lie hepi la hendaknya..
nak jumpe jauh lak..
yang dekat pun fara tak jumpe2 lagi...
:Ghost04:
ape2 pun lie..maaf dipinta..
skarang kite 0-0 k..
samat hari raya..

About the Author

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
View all posts by: BT9

2 comments:

  1. huhu...publish jua kad abam ni ek dek...
    huhu..slamat ari raya too...
    adek takde wat kad raya ke?

    ReplyDelete
  2. adek tak pndai la wat2 kad raye ni..
    hehe..
    abam nak ajar ke..
    hehe

    ReplyDelete

Back to top ↑
Connect with Us

What they says

© 2013 ❤BiLa DiLLa bErCeRiTa❤. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.